Polacy mają zaufanie do PKP Intercity

Polacy mają zaufanie do PKP Intercity

PKP Intercity zostało wyróżnione w kategorii Podróże. O przyznaniu tytułów Superbrands 2018 zadecydowali konsumenci w ramach jednego z największych badań rynku w Polsce, zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia na łącznej próbie ponad 10 tysięcy respondentów. Najważniejszym kryterium branym pod uwagę było polecanie marki, które jest wyrazem zaufania i uznania dla jej jakości.

Badanie pokazało, że PKP Intercity jest jednym z dwóch najchętniej polecanych przewoźników z grona lotniczych, kolejowych oraz drogowych obecnych na polskim rynku. Okazało się także, że kobiety korzystają z usług PKP Intercity znacznie chętniej niż mężczyźni – stanowią one 61 proc. podróżnych.

Kolej cieszy się coraz większą popularnością. W zeszłym roku z usług PKP Intercity skorzystało 42,8 mln klientów, czyli o 4,3 mln więcej niż rok wcześniej. Duży wpływ na to, że Polacy coraz chętniej podróżują pociągami ma stale unowocześniany tabor, z którego korzystają podróżni, a także bezpieczeństwo i komfort, jaki gwarantuje przewoźnik.

Tabor dostępny dla wszystkich

PKP Intercity realizuje obecnie największy program inwestycyjny w historii spółki, którego celem jest m.in. zakup i modernizacja taboru oraz dalsza poprawa doświadczeń pasażerów. Na zakup nowych wagonów i lokomotyw oraz modernizację taboru już posiadanego, a także na stacje postojowe PKP Intercity przeznaczy około 7 mld zł. Dzięki przeprowadzonym inwestycjom blisko 80 proc. połączeń uruchamianych przez przewoźnika będzie zestawianych z nowego lub zmodernizowanego taboru. Na programie skorzystają m.in. rodziny, rowerzyści, a także osoby z niepełnosprawnościami – po 2023 r. tabor PKP Intercity będzie w pełni dostosowany do ich potrzeb. Dodatkowo w co najmniej 77 proc. pociągów dostępny będzie bezprzewodowy internet.

Superbrands to międzynarodowa, niezależna organizacja, działająca od ponad 20 lat w 80 krajach na całym świecie, a od 12 lat w Polsce.

« powrót